طراحی سایت فروش دوره آموزشی

طراحی سایت فروش دوره آموزشی | اگه دوره آموزشی برای فروش دارین

اگه مدرس هستین و دوره آموزشی برای فروش دارین مثلا کار ارز دیجیتال انجام میدین و میتونین دوره آموزشی ترید ضبط کنین یا مدرس اینستاگرام هستین و به کسب و کارها کمک میکنین از طریق اینستاگرام به درآمد برسن این مطلب مناسب شماست.

تو سال های اخیر تعداد افرادی که از طریق فروش دوره آموزشی به درآمد های عالی رسیدن کم نبوده و تعدادی هم در کار خودشون برند شدن اما اگه دقت کنی هیچکس از طریق دایرکت اینستاگرام دوره نمیفروشه چون ممکنه لینک دانلودی که برای مشتری ارسال میشه کپی بشه و طبیعتا این از درآمدتون خیلی کم میکنه! پس راه حل چیه؟

سایت فروش دوره آموزشی، از طریق این سایت شما با دسترسی امنی که به مشتری میدی بهش اجازه میدی بیاد و دوره رو تماشا کنه و نمیتونه دوره رو دانلود کنه و برای دیگران ارسال کنه چون از طریق ابزارها و ماژول هایی که روی وبسایت استفاده میشه این امکان از کاربر سلب میشه و فقط یک نفر یا حداکثر دو نفر میتونن از دوره استفاده کنن.

بعد از مبحث کپی شدن دوره ها نکته دیگه ای که وجود داره اینه که شما از طریق سایت فروش دوره درگیری نداری و هرکسی که مبلغ دوره رو پرداخت کرد به راحتی میتونه از طریق حساب کاربری که داخل سایت داره یا پلیری که پیشنهاد میکنیم دوره رو مشاهده کنه اینجوری شما فقط یک مرتبه دوره رو ضبط میکنی و برای فروش میزاری و هرکسی که خرید کرد دوره رو مشاهده میکنه و شما فقط میزان درآمدتو چک میکنی! و البته به آپدیت دوره و محتوای جدیدتر فکر میکنی! یعنی پیشرفت بیشتری در کار حاصل میشه.

سایت فروش دوره آموزشی یک الگوریتم ساده و روان داره: مشاهده به ازای پرداخت! هر کاربری که مبلغ دوره رو پرداخت میکنه دسترسی به دوره داره.

اگه سوالی در زمینه طراحی سایت فروش دوره آموزشی داری میتونی از مشاوره رایگان ما استفاده کنی.

 

مشاوره رایگان